LA REVISTA LUENGA & FABLAS CONMEMORA LOS VEINTE AÑOS DE EMPLEO DE LAS NORMAS GRÁFICAS DEL ARAGONÉS

El Consello d’a Fabla Aragonesa acaba de publicar el número 11 de Luenga & Fablas, con el que la revista inicia su segunda década de vida. Se trata de una publicación anual de investigaciones, trabajos y documentación sobre el aragonés y su literatura y que este número lo dedica a conmemorar los veinte años de la firma de las Normas Gráficas de l’Aragonés, que tuvo lugar en 1987.

Un acuerdo, al que se llegó de forma consensuada, que ha favorecido la popularización de la lengua aragonesa. Un sistema que, en base a unos criterios fonológicos, ha llegado a consolidarse y desde entonces se viene utilizando de forma generalizada, gracias a la sencillez y coherencia de las normas.

Luenga & Fablas, en este número, recoge además un apartado dedicado a trabajos e investigaciones sobre el aragonés, con la publicación de varios artículos. La revista dedica también otro apartado a la creación literaria y a las reseñas de libros escritos en aragonés.

Fuente: www.radiohuesca.com

2 comentarios:

  1. Pues por mas que foi as cuentas no me'n salen...

    1987 + 20 = 2007

    ¿Que casualidat que salgan agora son istas, no?

    ResponderEliminar
  2. jajajaja, "L'aragonés entre dos" unatra vez! Debe ser, almendrón, que a revista surte 3 anyos tardi.
    Pero una cosa ye menister parar cuenta: a posición de lo EFA ye cada diya más feble, ya solo que Nogará lo reconoxe como autoridat lingüistica, ista enchaquia l'aprofeita o Consello ta refirmar a suya posición.
    Istos dos son uns zorrocotrocos, buenos en o plan cientifico, malos en o plan de a chestión asociativa, pero confito más en ellos que en a chen de o EFA y Nogará, que quiers que te diga. L'asunto de a normalización agora mesmo ye más una custión cientifica que asociativa.
    Y pa l'asociativa, lo millor ye a Federazión de Fablans.
    EFA-Nogará son rezago en as dos, han de reflexionar.

    ResponderEliminar