PRESENTAZIÓN D'O LIBRO DE POEMAS QUERENZIAS


Quiestas compañeras y compaires:

O benién 5 d'abiento, domingo, i seré en a feria d'o libro de Monzón t'as 18 oras alto u baxo, ta fer a presentazión d'o libro de poemas Querenzias editau por o Consello d'a Fabla Aragonesa. Si belún por un casual se bi amana podrá mercar-lo u charrar con yo.

Aprobeito a enchaquia ta achuntar-tos os enlazes ta escuitar dos poemas d'iste libro Querenzias musicaus por o grupo The Redes de Zaragoza:

-Flors encarambeladas
-Sisquia un lamento

Esprisions y ¡a plantar fuerte!
Chesús Aranda.

--------------------------------------------------------------------
Chesús Aranda Guerrero, con la obra titulada "Querenzias", es el ganador de la XII convocatoria del Premio Ana Abarca de Bolea (2009) para libros de poesía en aragonés, que convoca y organiza cada tres años, el Consello d´a Fabla Aragonesa.

El Jurado, compuesto por Fabián Castillo Seas, Daniel Lerín Cristóbal y Francho Nagore Laín, designados para tal cometido por la Chunta Direutiba del Consello d´a Fabla Aragonesa, dio a conocer su decisión el pasado sábado. En la misma, hacen constar la valoración de "la calidad literaria y lingüística de la colección de poemas, presentada con mucha coherencia, su riqueza léxica y el tratamiento profundo de la temática del poemario".

Chesús Aranda Guerrero nació en Zaragoza en 1951, aunque se crió en los valles de Ansó y Hecho. Es "consellero d"aduya" del Consello d"a Fabla Aragonesa, además de pertenecer a la asociación Nogará.

Fuente: www.diariodelaltoaragon.es

9 comentarios:

  1. A decisión de dar-le o premio a un socio de Nogará que escribe con a ortografía de o I Congreso, simplament chenial.
    Si ye que Nagore, cuan s'embreca, ye un Panzer.

    ResponderEliminar
  2. No te faigas tantas pallas mentals, que o concurso lo ganó antes que salise a nueva grafía, a primers de 2009. Bi ha vida antes d'a grafía de l'EFA.

    ResponderEliminar
  3. Sí, sí, pero contina siendo de Nogará y contina escribindo con a ortografía de o I Congreso. Y os tres miembros de o Consello que le dioron o premio igual continan con a ortografía de o I Congreso.
    No son pallas mentals, son feitos: O EFA cada diya tien menos refirmes.

    ResponderEliminar
  4. Os mismos feitos que quan decibas que o II Congreso yera manipoliau por CHA? As tuyas quimeras ya fartan. Además, no'n das una.

    ResponderEliminar
  5. Si, CHA quería manipular el II congreso, pero las cabezas pensantes de la vanguardia revolucionaria de la "izquierda independentista" asalariada del sistema se lo impidieron, dando paso a una mierda como una catedral.

    ResponderEliminar
  6. picarralero67 dijo...
    "O EFA cada diya tien menos refirmes..."
    No pareixeba ixo lo 18 de noviembre, no... De feito nunca no heba visto un acto más multitudinario por l'aragonés (fueras de conciertos, y d'a manifestación por as luengas). O viceconsellero quedó enlucernau.

    ResponderEliminar
  7. O viceconsellero quedaría eslucernau, pero ixo no le impidió dicir bien platero que o EFA no ye l'Academia.
    Agora Puyalón de Cuchas diz que, encara que o Guvierno no reconoxca a lo EFA como Academia, o EFA ye lechitimau ta autoproclamar-se tal cosa y que o guvierno no porque no reconoxe lo dreito a l'autodeterminación d'Aragón. Si querez leyer a Ponencia, siñada por Rubencito y Chuserrita, me la demandaz y vos la ninvío.
    O EFA ferá lo que le dicen istos dos iluminaus en contra de o Viceconsellero?
    Yo solo aspero que tanto á la SLA, o CFA y o EFA les dentre o conocimiento y sigan capables de meter-sen d'alcuerdo en o Consello Superior ta triar l'Academia de a Luenga Aragonesa., de do surta una ortografía y se cusire, más que más, a unidat de a luenga, que ye lo important, no si escribimos con V u con Z.

    ResponderEliminar
  8. Pus no, no lo dició, ni bien platero, ni poco.
    Creigo que t'han explicau más enta baixo a relación Gubierno-EFA y lo que dició cadagún en ixe acto. Ya se vei que ni entiendes ni quiers entender (y tamién se vei que no i estiés y no t'han informau bien).
    Sigue, sigue, a la tuya, como bien as dito, l'EFA no tiene garra refirme y amás agora fa o que diz Puyalón...

    ResponderEliminar
  9. Heraldo: Y fue claro: cuando empleó la palabra 'academia' se refirió en todo momento a la institución que debe crear el Consejo Superior de Lenguas, y no a la asociación que impulsó el trabajo presentado ayer. "Esa Academia (la que debe crear el Consejo) será reconocida como autoridad para proponer una 'Ortografía', que es el primer elemento para desarrollar la Ley de Lenguas -dijo Vázquez-. Esta que se presenta hoy no es 'la' Ortografía, pero es una propuesta que, sin duda, habrá de tener en cuenta la futura Academia". Se sabe que el Departamento de Cultura ha instado en varias ocasiones a que no se use la denominación de 'Academia', por entender que es algo que exclusivo del Gobierno, nacional o autónomo.

    ResponderEliminar