O DESPERTAR DE L’ONSO – CHENERAZIÓN LITERARIA EN ARAGONÉS

Toda luenga poseye una istoria y toda istoria poseye una literatura. L’aragonés no ye menos, guarda una historia y una literatura enreligada a la mesma, y guardará un esdebenidero si ista relación no se creba.

Baxo ista ideya, una colla de diez chobens narradórs nos emos achuntau y emos feito treze relatos, treze sueños que quieren alportar un grano d’arena en a perbibenzia d’a luenga aragonesa, pos no se puet fer futuro sin presén.

Toz nusatros prenzipiemos fa tiempo a fer camín en o mundo de l’aragonés. Os diez nos emos achuntau arredol d’a ideya de que l’aragonés no ye una luenga muerta y que como un onso dimpués de l’ibierno, dimpués d’o silenzio, rebellará. Somos naxius d’os güitanta, somos una buena muestra d’ello.

Y como amostranza d’iste empeño, surche O despertar de l’onso, primer treballo d’ista nueba chenerazión, feito por treze relatos que dan buena fe de que bi ha esdebenidero t’a luenga aragonesa.

A presentazión d’ista obra se ferá o diya biernes 17 d’abiento, a las 19:00 en a Librería-Zentro Social La pantera rossa, en o numero 28 de San Bizén de Paúl.

Fuente: www.ellibrepensador.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario