TORNAN AS CLASES D’ARAGONÉS A O C.R.A. CINCA-CINQUETA EN PLAN

Con el ranque d’el curso 2010-2011, contina el prochecto d’aragonés empezipiau l’anyo anterior en el Colechio Rural Agrupau Cinca-Cinqueta en Plan. Situau en el Sobrarbe, y con un important patrimonio lingüistico de variedatz de l’aragonés, se troballa una propuesta baixo el prencipio d’emplegar l’aragonés en clase como luenga vehicular a traviés de diferents actividatz que s’integran y complementan con las atras arias.

L’obchectivo final ye guardar, promover y revitalizar l’uso de l’aragonés, incluindo-lo dentro de la escuela de forma significativa y atractiva ta es ninos. El curso anterior se van troballar contenius a traviés de las estacions de l’anyo, las tradicions de diferents localidatz (carnaval, trucos de San Antón), leyendas de la zona, el esquema corporal, animals…

Istas actividatz son replegadas en el blog de la clica d’el Cinca-Cinqueta.

Proyeuto Luzía Dueso
Es colechios que incluyen l’aragonés dentro de la escuela tienen acceso a’l “Proyeuto d’animazión cultural Luzía Dueso”, el qual tiene per obchectivo potenciar y dignificar l’aprendizache y uso de l’aragonés por meyo d’actividatz culturals ta es ninos. El zaguer curso, el CRA Cinca-Cinqueta va contar con la visita de “la Chaminera”, que van amostrar una serie de leyendas y cuentos tradicionals, y de la Orquestina del Fabirol, con un karaoke y un taller d’instrumentos tradicionals.

Fuente: www.arredol.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario