A BIQUIPEDIA EN HERALDO

Huei mos emos amanexito con un articlo sobre a Biquipedia, a nuestra Biquipedia, en l’Heraldo d’Aragon. O triballo que son fendo a chiqueta colla que fan de nuclio prencipal d’o proyecto ye sobrebueno y sobre tot, mos imple d’asperanzas d’o que puede estar iste idioma.

Gracias a la labor de varios editores y colaboradores, la Biquipedia cuenta con el mejor promedio de entradas en relación con su número de hablantes en la enciclopedia más grande del mundo. Un escaparate que mantiene viva y amplía una lengua con 10.000 hablantes.

Ye intresant tamien veyer que en a edicion de huei de l’Heraldo ye a tercena noticia mas veyita, por devant mesmo d’os Biens d’a Franja y a segunda mas comentata, con una important presencia de comentarios en aragones que amuestran que a fabla contina viva, y que quiere continar estando viva y mas zerenya diya zaga diya. Tamien bi ha d’atros comentarios, pero d’ixos no quiero charrar-ne.

Norabuena a la chent d’a Biquipedia por o triballo y tamien, porque no, norabuena a l’Heraldo por publicar un articlo an no se charra de polemicas, de fatezas filolochicas nian de problemas, y nomas amuestra a reyalidat d’o buen triballo que son fendo ta tener una enciclopedia libre en aragones. Ye dicir, que nomas amuestran a reyalidat cutiana y normal d’a chent que gosamos charrar en aragones y que queremos continar vivindo en aragones.


Fuente: http://www.purnas.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario