LIGALLO DE FABLANS DE ZARAGOZA INAUGURA LA SUYA ESPOSIZIÓN CON UNA CHARRADA DE FERNANDO ROMANOS

O pasau lunes 24 de setiembre s’enzetó a esposizión “1982-2012, 30 añadas fendo l’aragonés” que Fablans Zaragoza ha meso en casa Morlans con a enchaquia d’a zilebrazion d’o suyo trenta cabo d’año.

L’autibidá s’enzetó en a siede de l’asoziazión aon s’achuntaron una buena colla de sozios y amigos ta fer una ronda y una apegada de cartels d’antismás de camín ta casa Morlans, remerando los tiampos en que ista yera una d’as poquetas trazas que teneba o mobimiento asoziatibo ta dar a conoxer as suyas autibidaz.


O recorriu se fazié en una morfuga de borina y, como no podeba estar d’atra traza, estioron alcompañaus por os gaiters d’o Camino Viejo entremistanto zerculaba un granizo capazo de lamins y s’amortaba la seteguera con bin abocau en o porrón

Una begada en casa Morlans y zaga la inaugurazión d’a esposizión se fazié a primer d’as charradas prebistas en o tiempo que sia ubierta la muestra. Fernando Romanos, miembro fundador de Ligallo de Fablans de l’Aragonés fabló d’o prozeso de fundazión de l’asoziazión cultural. Romanos charró cómo una colla de chobens con nomás de quinze añadas enzetaron un camín en esfensa d’a luenga aragonesa con o pelegrinache por asabelo de puestos dica la fundazión d’a Colla Chovenil d’a Fabla y d’as azions que tenioron que fer, a begadas muito discutius, no ta amostrar a luenga aragonesa, sino simplamén ta que a ziudadanía tenese conzenzia que bi esistiba un idioma propio d’Aragón. Dimpués de dos añadas d’esistenzia d’a Colla, y ta que podese dentrar tota la chen, estiese choben u no pas, nazié ya d’una traza legalizata l’asoziazión Ligallo de Fablans de l’Aragonés. No sin muitos más poblemas como estie o feito que no teneban añadas sufiziens ta poder lebar os estatutos ta o rechistro.


Dica o 20 de nobiembre se ferán más charradas como la de Chusé Aragüés o diya 1 d’otubre, u o diya 20 d’otubre de Ricardo Párraga “Chiri”.

Antonio Brosed y Ricardo Parraga
Redazión d'o blog.

No hay comentarios:

Publicar un comentario