RUFIERTA ARAGONESA N'A TABIERNA D'O BICO - CHULIO'11

Buen día / tardi, nuei a toz y a todas

Yera yo fendo una gambadeta l'atro día, a buena ora, con a fresca d'as 3 d'a tardi, cuan me lebo a man ta la fren y la me trobo plena d'augua... “Ixa sudor...” -pienso meyo morgoniando-. pero no'n yera de sudor, no... yera... QUE ME SE REGALABAN AS IDEYAS Y ME FUYIBAN POR TOZ OS FORAUS D'O MÍO CUERPO!!! “Caso en tot o que s'esbulliga...” -pienso agora más combenziu-, no será ora que emos de ...tornar a fer a rufierta nuestra de cada mes? Pos igual...

Asinas que ya sabez, o benient chuebes, 7 de chulio... Ospa, tu! Ye a Birchen d'o Pilar d'os nabarros! Qué casolidá! Bueno, pos ixe día bos comboco a correr debán as bacas dica o Somport, ya sabez, carrera García Sanchez nº 34 de Zaragoza, anque ya n'emos feito belatra. Qui quiera correr muito que i bienga a las cuatro u a las zinco y que empezipie sin yo, que ya i plegaré. A resta, como de cutio, a las 19:30 y alto u baxo dica as 21:00. O capote y o trache ta toriar ternascos y ternascas los trayez busatros, que a yo me tallón a codeta (a d'a cabeza) cuan m'acomodé.
Ala pos. A mirar si nos bi amanamos toz y todas, que ya ye a zaguera dica setiembre y con a sincusa mos fotemos unas bieretas. L'augua pa las bacas...

Esprisions.

Ta saper-ne mas puncha aqui: RUFIERTA ARAGONESA N´A TABIERNA D´O BICO

Fuente: www.facebook.com de Chesús L. D.

No hay comentarios:

Publicar un comentario