“Quan marzo marceya, abril
acantaleya”
L’aragonés ye una parla viva; os
mayestros, profesors y educadors que sotz fendo as clases aduyatz a fer posible
a suya pervivencia y continidat en as futuras cheneracions. Este seminario se
mirará d’achuntar o partache d’experiencias, a investigación como meyo educativo
y l’aplicación d’as nuevas tecnolochías a la difusión de l’aragonés en os
centros educativos.
DESTINATARIOS:
Profesorau que imparte aragonés
en centros públicos.
Profesorau de centros de personas
adultas y asociacions.
Profesorau interesau en
l'aragonés.
PUESTO: CPR de Huesca.
FINALIDAT:
-Fer partache d'as experiencias
de o profesorau d'aragonés.
-Amillorar a docencia d'o
profesorau d'aragonés a traviés d'as nuevas tecnolochías, elaboración de
recursos y conoiximiento de metodolochías.
-Dar a conoixer recursos,
materials y propuestas que aduyen a fer más rica a fayena de docencia de
l'aragonés.
-Intercambiar informacions y
problematicas entre o profesorau.
1º SESIÓN: VIERNES 8 de MARZO de
2013 (De 10 a 14 h. y de 16 a 19,30 h.)
De maitins:
Fernando Romanos Hernando: Asesor
d’o programa de Difusión de l’Aragonés y coordinador d’o programa “Luzia Dueso”.
Juan Cruz Barranco Elfau: Asesor
d’Educación Inclusiva d’o CPR de Huesca y coordinador d’o Seminario “La
integración de la cultura aragonesa en el aula”.
-Presentación: dinamica de grupo
de presentación.
-Introducción: plan de formación,
informacions legals e institucionals.
-Programa “Luzia Dueso”:
contenius, funcionamiento.
-Un planteamiento metodolochico
ta integrar a cultura aragonesa en l’aula.
De tardes:
Juan Pablo Martínez: Doctor en
telecomunicacions, profesor d’a Universidat de Zaragoza y Coordinador de
Wikipedia en aragonés.
Santiago Paricio: Licenciau en
Filolochía Catalana y en Filolochía Hispanica. Master en Lenguas Aplicadas.
Profesor de Secundaria.
-Nuevas tecnolochías y recursos
informaticos e internet aplicables a l’aragonés en as aulas
-Software ta l’aragonés y en
aragonés.
-Taller practico de wikipedia en
aragonés.
2º SESIÓN: VIERNES 12 d’ABRIL de
2013 (De 18 a 20’30 h.)
-Recursos ta profesors dende as
editorials en aragonés: Xordica Editorial, Gara d'Edizions, Publicazions d'o
Consello d'a Fabla Aragonesa.
-Intercambios d'experiencias
entre os participants sobre as actividatz e investigacions feitas en as aulas.
Preguntas, dubdas, consultas.
3º SESIÓN: VIERNES 24 de MAYO de
2013 (De 11 a 14 h. y de 16 a 19 h.)
De maitins:
Comunicación d’as experiencias
d’os participants.
Difusión y partache de recursos y
experiencias por internet.
Recursos participativos
d’institucions y asociacions.
De tardes:
Miguel Ánchel Barcos: Mayestro,
tecnico sociocultural, investigador de l’aragonés ansotano y traductor.
-Web 2.0. Disenyo de revista
dichital intercentros en aragonés, como espacio d’intercambio de recursos y de
difusión d’expereriencias.
INSCRIPCIONS:
En a pachina web d'o CPR de
Huesca: http://cprhuesca.org.
O plazo ta fer as inscripcions ye
dica o 7 de marzo de 2013.
CERTIFICACIÓN
O curso consta de 20 horas (16
presencials y 4 no presencials/treballo)
Caldrá asistir a 85% d'as sesions
presencials con participación activa y fer o treballo indicau ta tener dreito a
l'acreditación d'o seminario, seguntes a O.M. de 26-XI-1992
Tamién se tos fa sabedors que
l’articlo 69.1 d’a Ley de Funcionarios Civiles del Estado indica que a baixa
medica priva tanto de fer l'actividat docent d’o profesorau como d'a suya
actualización scientifica y didactica entre que seigan con ixa licencia (fueras
de o permiso de maternidat y de paternidat).
Tamién se tos fa sabedors a os
asistents que no se pagarán os gastos por desplazamientos y birolla.
COORDINACIÓN
Coordinador: Fernando Romanos
Hernando (Asesoría Técnica dende a Dirección General de Política Educativa de a
DGA)
Asesor responsable del
seguimiento de la actividad: Juan Cruz Barranco Elfau
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