RUFIERTA ARAGONESA EN A TABIERNA D'O BICO - MAYO'12

Ola chent, buen día a toz.

Dimpués d'un mes de mancanza, torna a nuestra rufierta. No ye que en abril me s'ixuplidase, no, pero abió a estar que entre o Chuebes Santo, a pasión que me fizo prou mal prebo, un torzón que agafé de tanto minchar torrijas y una torrija que pillé de tanto zorruspiar cosas que no debeba o Sabado de Gloria... pos ixo, que o Domingo de Resurrezión no bi eba qui resuzitase. Sisquiá ubrir os güellos podeba. Quió, qué penitenzia más gran!

A cosa ye que iste mes d'abril, asinas como benió, se'n ye indo y agora ya plega mayo con as suyas flors, as suyas alerchias y as suyas calenturas primaberals... Quiero dizir que ya fa buen orache, no sigaz mal pensaus, que a busatros as calors bos sientan pior que a yo as torrijas... Con tot y con ixo, ya cal parar cuenta, ya, que o mes de María ye bien traidor, que un día fa bueno y a l'atro'l día te biene una zierzera que te fote a primabera, as alerchias y as calenturas y te dixa con os pelos punchudos que parixes un erizo.

Bueno, zagals, que bos aguardo o chuebes 3 de mayo, seguntes o nuestro costumbre, a las 19:30 y dica as 21 oras, alto u baxo, en a nuestra ofezina, sita en o Bar Somport, que ya sabez que ye en a carrera García Sánchez, 34, ta fablar de María, d'as flors, d'as alerchias, d'as calenturas u d'as torrijas, pero en aragonés, profes.

No i manquez.

Ta saper-ne mas puncha aqui: RUFIERTA ARAGONESA N´A TABIERNA D´O BICO

Fuente: www.facebook.com de Chesús L. D.

No hay comentarios:

Publicar un comentario