DECRETO 39/2012, POR EL QUE SE OTORGA EL PREMIO «ARNAL CAVERO 2011» A ÓSCAR LATAS ALEGRE.

De conformidad con lo dispuesto en el Decreto 253/2001, de 23 de octubre, por el que se regulan los premios a la creación literaria, y se instituye el Premio «Arnal Cavero», y en la Orden de 26 de septiembre de 2011, del Departamento de Educación, Universidad, Cultura y Deporte, por la que se convoca el premio «Arnal Cavero 2011», vista la propuesta acordada por unanimidad del Jurado en su reunión del día 12 de diciembre de 2011, presidido por la Excma. Sra. Consejera de Educación, Universidad, Cultura y Deporte y previa deliberación del Gobierno de Aragón,

Artículo único.-Otorgar el Premio «Arnal Cavero 2011» a D. Óscar Latas Alegre por su obra titulada «Chuecos Florals», «por la variedad de estilos, registros y temas que se aúnan en una obra narrativa de gran sensibilidad y modernidad, donde lo paródico y la riqueza de matices contribuyen a cuajar una obra fresca y original».

Zaragoza, 7 de febrero de 2012.

La Presidenta del Gobierno de Aragón,
LUISA FERNANDA RUDI ÚBEDA

La Consejera de Educación, Universidad, Cultura y Deporte,
DOLORES SERRAT MORÉ

4 comentarios:

  1. Este escrito de la redaccion del blog va para la persona que hecho un comentario, que por supuesto hemos censurado, en el que afirmaba que el premio otorgado a Oscar Latas no haba sido a causa de sus meritos literarios.

    Ese tipo de comentarios los publicaremos, y pasaran la censura, cuando se hagan de forma que quien las haga pueda ser completamente identificado, del modo que las entidades publicas o personas implicadas en el comentario puedan, si lo deseasen, emprender acciones legales contra el autor de las mismas.

    Antonio Brosed
    Redacción del Blog

    ResponderEliminar
  2. Pero isto qué ye... a Gestapo. Si un comentario se fa con educazión, se puede dizir tot. Un blog con zensura... Malamén.

    ResponderEliminar
  3. Prou que si que se puede decir tot. Pero d'a traza que he dito antis. Una charrada asinas, d'a mesma mena que a de tu, no amnenista cosa. Pero quan se falta o se fablan cosas ....... millor que esten con a siyal, DNI, adresa-e, etc, etc, ta que este tot esclatero. Nusatros, en o blog, no nos femos cargo d'o que atro charre, u raye.

    Antonio Brosed
    Redaccion d'o blog

    ResponderEliminar
  4. Grazias por as tuyas parolas, muito claras y sensatas. Entiendo de raso lo que quiers dizir. Soi o mesmo "anonimo" que he escrito denantes. Si d'agora entabán foi bel comentario en o blog, lo faré con o mío nombre, como tu lo fas con o tuyo, como cal; ixo t'onra, lo mesmo que a tuya moderazión. Muitas grazias por tot y por iste blog, que ye una ferramienta sobrebuena ta mantener-nos informatos sobre ista chiqueta y bienquiesta fabla propia d'Aragón.

    ResponderEliminar