PROPUESTA ORTOGRAFICA DE L'ACADEMIA DE L'ARAGONES


La Academia del Aragonés (Estudio de Filología Aragonesa) hará una presentación de su propuesta ortográfica el jueves 18 de noviembre de 2010 a las 19:00 horas en el IES Jerónimo Zurita. El acto contara con la presencia, como oradores, de miembros tanto de la Academia como del Gobierno de Aragón.

El IES Jerónimo Zurita esta en la Avenida Juan Carlos I, nº11. Para saber como llegar pinchar aqui.

Marta Casamayor
Secretaria de Fablans de Zaragoza

3 comentarios:

  1. Qué ferrete con ixo de que son una Academia! o EFA no ye que atra asociación cultural, sin garra autoridat lingüistica, que ha feito una propuesta ortografica y prau.
    Ista "Academia" no tien garra que veyer con a ratificada en o II Congreso: muita de la chen que bi yera s'en ye ida, y ha bi dentrau atra nueva.
    Insisto, a yo me fa más goyo a suya ortografía que a de o I Congreso, pero con tanta manipulación me son aborrecendo.

    ResponderEliminar
  2. Te puetz estimar más una ortografía u atra, puetz considerar a o II Congreso como autoridat u no, u mesmo puetz pensar que o resultau estió encertau u erronio, pero ye una mica incoherent ignorar a decisión d'o Congreso en un paragrafo y invocar-lo en o siguient, ¿no?.
    O II Congreso creyó ixa entidat como asociación y li dio ixas atribucions (y por cierto, tamién a facultat d'autoesviellar-se). O que ye manipular ye decir que "muita de la chen que bi yera s'en ye ida y ha bi dentrau atra nueva". De 19, en ha marchau 3 y bi ha dentrau 1 (Plaza Boya). Ixo ye "no tener garra que veyer"?

    ResponderEliminar
  3. No se por que tanto repetir que no ye que atra asociacion. Primero gracias a la "incopetencia" d'o gubierno d'Aragón nos veyemos obligaus a prener as nuestras propias midas (omovimiento), y a figura d'asociacion ye l'unico que podemos fer servir, ta yo ye una institucion. Segundo no ye atra asociacion que fa de tot (publica, amuestra,socializa) no, se centra en normativizar, y la componen chent de muitas reyalidatz, asociativas y no pas. A excelencia scientifica que demandan atros... Si l'aragones ha d'aguardar a tener un elenco de figuras d'a lingüistica se muere. Quan prencipio l'academia se prenió o suyo tiempo ta mirar de fer as cosas o millor que podese (a chent deciba que por qué no deciban pon), quan ya sacon a suya proposa y l'han mirau de espardir a chent deciba que si yeran atra asociacion talqual, que si no yeran representativos. Quan prencipió tot o proceso de o II congreso yo teneba una ideya y esta ye ida cambiando a bonico, dica pensar a la fin d'o congreso que yo ya no iba a pleitiar, ni sisquiera discutir, por qüestions lingüisticas, yo ya teneba una referencia normativizadera, l'Academia, asinas de simple, a lo menos yo no me meto por dencima de a chent de l'academia que saben mas que no yo.

    ResponderEliminar