EL ARAGONÉS INCORPORA SEIS ACADÉMICOS

La sesión plenaria del Estudio de Filología Aragonesa (Academia de l'Aragonés) celebrada recientemente aprobó el nombramiento de seis nuevos miembros. Esta academia, presidida por Manuel Castán Espot, incorporó en calidad de Correspondientes, a estas seis personas que van a incorporarse a las tareas de codificación lingüística que en estos momentos se están desarrollando.

Los nuevos miembros son:

-Miguel Ánchel Barcos, hablante del ansotano, lexicógrafo y traductor;
-Juan Pablo Martínez, doctor en Telecomunicaciones que ha desarrollado herramientas de software, de las que se destacan un corrector ortográfico y un traductor automático;
-Santiago Paricio, filólogo y experto en la aplicación de nuevas tecnologías a la lingüística;
-Chorchi Díaz, filólogo y conocedor del benasqués y las hablas ribagorzanas;
-María Teresa Moret, experta en las hablas catalanas de Aragón;
-Guillermo Tomás Faci, experto en aragonés medieval. 

Fuente: www.elperiodicodearagon.com, http://diec.unizar.es, www.garadedizions.com, http://an.wikipedia.org, www.unizar.es.

3 comentarios:

  1. Miguel Ánchel Barcos ye fablador patrimonial de castellano. A suya familia será ansotana, pero el aprendió l'aragonés en o Ligallo, que prou nos n'alcordamos de quan venió por l'asociación sin tartir ni un sinyalin d'aragonés. ¡Qué barucas tienen belunos por dar-se bamba con ixo d'estar "fablador patrimonial"!

    ResponderEliminar
  2. A notizia nomás diz que ye fablan de l'ansotano, no pas patrimonial. Creigo que yes fablando de informazión mesa en atros puestos.

    ResponderEliminar
  3. Parabiens a totz éls, y a veyer si dinamizan con os suyos conoiximientos e, mes que mes, ganas de treballar, la nuestra lengua! Lluís-Xavier

    ResponderEliminar