RUFIERTA ARAGONESA N´A TABIERNA D´O BICO

Ola a toz y a todas.

Encara sentimos en os nuestros uditos o son d'as parolas d'a zaguer rufierta, en a que escuitábanos as sabias parolas de Baitico y as graziosas y no menos sabias de Bastián... bueno, y las de toz, no baiga a estar que bos metaz zelosos... Digo, encara mos n'alcordamos que ya emos debán unatra ta goyo nuestro y de l'amo d'a tabierna que beye como ixe día a caxa se li fa más gran.

Bueno, antis de que me s'ixubli ...de, que no foi que dezir sanseladas como si estase o importán y no pas a zita. Que nos beyemos en o Bar Somport, o día 3 de marzo, primer chuebes d'ixe mes, como siempre ta qui i plega puntual a las 19:30, una miqueta más tardi ta qui gosa rezagar-se, y dica las 21:00 alto u baxo, muito más ta qui marche dimpués con Bastiané ta la suya peña, que amés de tot tamién ye buen anfitrión. Digo, que a combocatoria ye feita,,, Busatros mesmos.

Atra coseta. Como fa tiempos que m'ha dau por pensar en aragonés, m'he trobau con una dubda que me ye rosigando os budiellos, a mirar si bustros me la podez soluzionar, que yo no me'n salgo. Cómo se diría en aragonés una PYME, ixo que os que en castellán se diz una Pequeña y Mediana Empresa?

Ala pues. En a rufierta lo discutimos.

Ta saper-ne mas puncha aqui: RUFIERTA ARAGONESA N´A TABIERNA D´O BICO

Fuente: www.facebook.com de Chesús L. D.

1 comentario:

  1. PYME(Pequeña y Mediana Empresa) =
    ChYMI (Chiqueta y Meya Interpresa)

    ResponderEliminar