O programa en luenga aragonesa ‘Luzía Dueso’ refusa quasi 80 solicitutz de centros por falta de recursos.

Puyalón denuncia la falta de recursos en a DGA, "destinaus por os presupuestos de l’equipo de Gubierno PSOE-CHA-Podemos", a o Programa d’acercamiento a la luenga aragonesa 'Luzía Dueso'. "Nomás han puesto estar 37 propuestas de centros admitidas, tot estando quasi 80 las que han estau refusadas por a falta de Presupuesto", senyalan.

Dende Puyalón “no imos a permitir que se inviertan recursos en a escuela privada, y menos recursos que habrían d’estar destinaus a protecher lo nuestro patrimonio, y evitar a desaparición d’una luenga en periglo d’extinción como l’aragonés”, afirman.

Ta Puyalón “ye claro que si i hai ufierta y buenos recursos, a requesta de l’alumnau y os IES ye altera. “Como muestra os cursos On-line ufiertos por a DPZ dende lo grupo ‘En Común’, pa l’ensinyanza de aragonés y catalán. Cubiertos de tot bells dos con más de 50 alumnos i alumnas”, adhiven.


Por ixo demandan a “os autors d’istos presupuestos PSOE-CHA-Podemos”, la “suya corrección y reversión pa que totz IES’s, CEIP’s y CRA’s no se queden sin unos programas d’acercamiento a la luenga aragonesa en trazas”.

Fuente: arainfo.org

No hay comentarios:

Publicar un comentario