TROBADA D'AGUERRO: CONTINAMOS VIVINDO EN ARAGONÉS

II TROBADA VIVIR EN ARAGONÉS, Artieda, 14, 15 e 16 de Noviembre

A propuesta ye fer una trobada d'un cabo de semana de chent que l`agane d’amillorar l'aragonés oral. Queremos chuntar-nos entre totz pa fer unas chornadas en do aprendamos los unos de los otris a charrar un millor aragonés. La idea ye de creyar ixos días un ambient do l'aragonés siga a sola luenga de comunicación entre nusatros pa fer posible vivir en aragonés.

Por ixo feremos a trobada en un lugar aragonesofablant. En la zaguera edición estiemos mientres cuatro intensos días en Chistén en la Val de Chistau, visto o buen ambient que se i creyé hemos decidiu organizar una segunda más curteta en aguerro. En ista nos en imos ta Artieda, lugar en do bi ha un grupet de chent que ye recuperando la luenga en istos zaguers anyos.

En as ciudatz los neofablants aprenden aragonés y se troban con que saben una luenga que no pueden charrar: belún lo charra con la chent que ha conoxiu en os cursetz, belatro lo escribe per internet, los mosicos fan cantas y los escritors escriben... pero no bi ha continidat, encara que por cada anyada más de 450 presonas lo estudeen, d’ístas, ¿quantas lo emplearán en a suya vida cutiana? A realidat ye que poquetas. Cal vivir en aragonés, muita chent ya lo fa, y a atras les cuacaría pero les puet a vergüenya y a miedo... por ixo ye important entre totz fer pacha pa construir espacios en do charrar, chugar y vivir en aragonés!

I sotz totz convidaus!

Programa:
-Viernes:
19.00- 21.00: Clases d'afundamiento en aragonés
10.30: Sexo y luenga. ¿hemos vocabulario?

-Sabado:
9.00-13.00: Clases d'afundamiento en aragonés
14.00: Chenta
16.00 Café charrada: "Turismo linguistico, aprender aragonés con la convivencia"
19.00: Charrada sobre o conflicto de Yesa
21.30: Cena
23.00: Mosica en a tabierna, traye-te o tuyo instrumento! Exhibición de txalaparta por lo grupo Flakutt. Podetz trayer-vos Donzainas, guitarras, gaitas...

-Domingo:
9.30 – 13.00: Cursa ta Ruesta
14.00: Chenta
16.00– 18.00: Valuración y organización d'a siguient trobada de verano

Organización:
-Aloix. A organización mete a disposición un cubillar con cambras colectivas a 10 euros por cada nueit. Bi ha posibilidat d’aloix en turismo rural como alternativa 
-Birolla. Se ferán en o restaurant d'o lugar, a un pré aproximau de 10 euros por cada chenta.
-Transporte. Saldrán autos dende Zaragoza e Irunya, hetz un auto línea que sale lo viernes a las 9.15 de Chaca y plega a las 10 a Artieda.

En total o cabo de semana sale por arredol de 45 euros en pensión completa

Pa meter-se en contacto con a organización escribir a ista adreza de correu: anchelreyes@gmail.com


Fuente: https://www.facebook.com/events de Anchel S.

7 comentarios:

  1. Menudo triunfo en Gistaín. Acudieron menos de diez, sin ninguna actividad con una personalidad relevante de la cultura chistabina, y con casi nulo contacto con los hablantes maternos. Ahora se van a Artieda a juntarse con neohablantes venidos de Zaragoza. ¡Tremendo!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No se qui yes, pero suposo que no esties en a trobada de Chisten. Si as presonas que estieron de Chisten en a pelicula con Lola no te parixen o suficient personalidatz pues vaya. As cosetas se fan con aimor, con muitismo aimor. Dixate de tricolotes y aduya a la chen que semos aprendendo charrando en la luenga que escribido no emplegas. un abrazo.

      Eliminar
    2. Aunque escribas en castellano y con distintos nombres o anónimos, ya cansa verte de forma anónima echando mierda por todos los foros y en todas las ocasiones. Te lo han dicho muchas veces muchas personas distintas. Por favor, sé constructivo, haz tú las cosas mejor y deja esa actitud. Serás más feliz y el aragonés saldrá ganando, sobre todo después del mal que has hecho.

      Eliminar
    3. ¿"Trobada" en Chistén y ni una película de Quino Villa o de los niños de la escuela? Tu mismo... :)
      P.D: Y no, Romanos no es personalidad chistabina por mucho que se empeñe.

      Eliminar
    4. Yo tampó estié en Chistain perque yera aqueferau de pistón en ixos días pero reconoxco o sobrebuén treballo feito por a colla organizadera a la conoxco prou bien. Meter-se chuzón a endizcar con comentarios foscos sobre o treballo feito de buen implaz por compañérs, perque ixo somos os y as que aimamos iste parlache, no aduya a garra chen a embrecar-se en propusas que empenten ta debán. Millor u pior cal fer-ne, toz en conchunta, enta millors ambiestas e dixar-nos d'ir de culos alparziando al tentón. Esprisions pa toz, tamién, como ye de dar, a os criticos con talento. Alifonso de colla nabarra de fablans.

      Eliminar
  2. No fa mal qui quiere, en fa qui puede. Y a l'aragones no le fa mal que endizque qui no lo charra, le'n fa que a chent que lo sabe no lo charre. A muir fardachos.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Cal charrar-lo e escribir-lo, ye una gran berdá.

      Eliminar