PRESENTAZIÓN D'O LIBRO DE POEMAS QUERENZIAS


Quiestas compañeras y compaires:

O benién 5 d'abiento, domingo, i seré en a feria d'o libro de Monzón t'as 18 oras alto u baxo, ta fer a presentazión d'o libro de poemas Querenzias editau por o Consello d'a Fabla Aragonesa. Si belún por un casual se bi amana podrá mercar-lo u charrar con yo.

Aprobeito a enchaquia ta achuntar-tos os enlazes ta escuitar dos poemas d'iste libro Querenzias musicaus por o grupo The Redes de Zaragoza:

-Flors encarambeladas
-Sisquia un lamento

Esprisions y ¡a plantar fuerte!
Chesús Aranda.

--------------------------------------------------------------------
Chesús Aranda Guerrero, con la obra titulada "Querenzias", es el ganador de la XII convocatoria del Premio Ana Abarca de Bolea (2009) para libros de poesía en aragonés, que convoca y organiza cada tres años, el Consello d´a Fabla Aragonesa.

El Jurado, compuesto por Fabián Castillo Seas, Daniel Lerín Cristóbal y Francho Nagore Laín, designados para tal cometido por la Chunta Direutiba del Consello d´a Fabla Aragonesa, dio a conocer su decisión el pasado sábado. En la misma, hacen constar la valoración de "la calidad literaria y lingüística de la colección de poemas, presentada con mucha coherencia, su riqueza léxica y el tratamiento profundo de la temática del poemario".

Chesús Aranda Guerrero nació en Zaragoza en 1951, aunque se crió en los valles de Ansó y Hecho. Es "consellero d"aduya" del Consello d"a Fabla Aragonesa, además de pertenecer a la asociación Nogará.

Fuente: www.diariodelaltoaragon.es

No hay comentarios:

Publicar un comentario