OLALLA-SABINAR-CUTANDA. 27 ABRIL 2024. CLUB D'OCIO E TIEMPO LIBRE DE FABLANS

 Iste 27 d'abril viene-te-ne con nusatros a ista gambadeta!

🌱 Apunta-te-ie en o correo comunicazion@fablans.org



MARCUELLO Y PARDOS PRESENTAN ESTUDIO SOCIOLINGÜISTICO SOBRE L'EMPLEGO DE L'ARAGONÉS

O viernes 15 de marzo, en o Centro Joaquín Roncal d'a Fundación CAI, o Ligallo de Fablans de l'Aragonés y a Fundación Aragonum convidoron a los investigadors Chaime Marcuello y Alejandro Pardos a recentar-nos a suya rechira de cómo se fa servir l'aragonés en as suyas zonas d'emplego predominant, en os municipios y redoladas de l'Alto Aragón. Muitas gracias, Chaime y Alex, por o vuestro treballo sociolingüistico. Toz e totas podemos empentar l'aragonés, a nuestra luenga #ligallofablans #fundacionaragonum



Lampre (Fablans, Aragonum), Marcuello, Pardos y López Susín

15 DE MARZO 2024. CENTRO JOAQUÍN RONCAL: HABLANDO ARAGONÉS. CHARLA CON LOS AUTORES

Hablando aragonés: Análisis de la encuesta de uso de la lengua aragonesa en la zona de uso predominante y su evolución. Charla con Antonio Eito, José Ángel Iranzo, Chaime Marcuello y Alejandro Pardos.
15 de marzo de 2024. 19:00 h
Centro Joaquín Roncal (CAI)
Calle de San Braulio 5-7, 50003, Zaragoza (Aragón)
Organiza: Ligallo de Fablans de l'Aragonés, Fundación Aragonum y Cátedra Johan Ferrández d'Heredia de la Universidad de Zaragoza.



FUNDACIÓN ARAGONUM Y LIGALLO DE FABLANS DE L'ARAGONÉS EN LA CINCOMARZADA 2024

Viene-te-ne a la cincormazada 2024 en o Parque Tío Chorche: información, botiga (libros, CD's, chambretas), revista Orache, cursos d'aragonés, colonias de estíu, charradas y gambadas que imos a fer en marzo y abril, tallers ta ninas e ninos... E muitas cosas más.

#ligallofablans #fundacionaragonum