Curso d’iniziazión á o tiatro.

O tiatro, igual como lo i conoxemos, ye estada la traza de contar as cosas dende o meyevo. Fueras de os mimos, perén s’ha amenistau fablar, cutio, en una lengua que entienda o publico.





En o mundo globalizau en que vivimos, ista canal puede fer-se servir pa fixar as lenguas en personas que no las tienen como propias u pa conzenciar a importanzia d’una lengua minoritaria.
En Aragón, esiste una chiqueta cultura por o tiatro y atra bien chiqueta por o tiatro en aragonés. Si bien ye verdat que bi ha chiquetas compañías que fan tiatro en aragonés, entendemos que s’amenistan más actors si queremos que a demanda s’enample.

Una condizión pa fer tiatro en aragonés ye charrar (u á pocas conoxer) a lengua aragonesa. Atra, tener cualidaz pa fer tiatro. Y una más, aber estudeau (anque sía solo que una miaja) d’interpretazión.

Ligallo de Fablans de Zaragoza convoca un Curso de iniziazión á o tiatro pa adultos pa que ista terzer condizión no te dixe con as ganas de fer tiatro y en aragonés. Ye ubierto á todas as edaz y no ye preziso tener un grau alto d’aragonés. O curso será impartiu en Zaragoza y en castellán por Samuel Vidal, direutor y actor.







Puedes enamplar a informazión u preinscribir-te ya en fablanszaragoza@gmail.com y en o 692 637 391 



Objetivo del curso: Facilitar un acercamiento al as herramientas básicas de la interpretación.

MODULO I INTERPRETACION: Conocer aptitudes y actitudes necesarias para la interpretación en teatro.
1. Pilares básicos de la interpretación
2. La identificación con el personaje ¿ cómo y hasta donde?
3. Anclajes o bastones
4. Trabajar con las emociones

MODULO II LA FUNCION SOCIAL DEL TEATRO
1. Historia del teatro
2. Los actores y la sociedad¿ qué es un actor? ¿ para qué sirve? Sus funciones en la sociedad.

MODULO III EL LENGUAJE VERBAL Y NO VERBAL
1. Conocer el propio cuerpo
2. Como interpretar las emociones a través de mi cuerpo
3. Ritmo y movimiento : lo que se ve y lo que no se ve
4. Habilidades corporales en el escenario para la creación del personaje
5. Lenguaje no verbal
6. La comunicación
7. Trabajar el aparato respiratorio y la producción de la voz
8. Control del aire: apoyos, proyección, resonadores
9. Características de la voz: tono , textura, claridad, limpieza
10. Dicción y vocalización
11. Registros: comedia y drama
12. Los silencios

MODULO IV HABLIDADES SOCIALES E INTERPRETATIVAS
-Desarrollo de un buen actor

MODULO V PUESTA EN ESCENA DE UNA OBRA POR DEFINIR.